Toimitus- ja palautusehdot
Yleistä
WellO2 Oy noudattaa toiminnassaan Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä ja Sähköisen Kaupankäynnin Sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.
- Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat
- Hinnat sisältävät arvonlisäveron
- Maksutapoina verkkopankit, korttimaksut, laskutus sekä tilipalvelu
- Toimitustapana on PostNordin tarjoamat palvelut
- Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää virhevastuuta varten
- Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus mikäli tuote on käyttämätön ja pakkauksen sinetti on ehjä
Tilausohjeet
Painamalla ”Lisää koriin” –painiketta keräät tuotteet ostoskoriisi. Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet, siirry kassalle. Valitse toimitus- ja maksutapa ja lähetä tilaus. Seuraa ohjeita ja siirry tilauksen maksuun. Saat tilauksesta heti tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit seurata tilauksesi etenemistä. Alle 15-vuotiaat tilaajat tarvitsevat vanhempien suostumuksen. Varastosaldomme on reaaliaikainen.
Ylivoimainen este
WellO2 Oy ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy WellO2 Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, äärimmäisistä säätiloista, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai energian jakelun häiriintymisestä, työselkkauksesta tai muusta vastaavasta WellO2 Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Hinnat
Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja. Ostoskori kertoo aina toimituskulujen suuruuden. Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät kotisivuillamme ja tarvittaessa lisäinfoa saa sähköpostin kautta.
Pidätämme oikeuden korjata hintoja ilmeisessä hintavirhetapauksessa. Ilmeisellä hintavirheellä tarkoitetaan tilannetta, jossa on ilmeistä, että tuotteen hinta on aivan liian alhainen jonkin virhetilanteen seurauksena. Hintavirhe voi olla esimerkiksi sellainen, että 20 euron tuotteen hinnaksi on teknisen tai inhimillisen vian vuoksi jäänyt 1 euro. Tällaisen tapauksen sattuessa otamme aina ensin yhteyden asiakkaaseen. Pyrimme aina korjaamaan mahdolliset teknisistä tai inhimillisistä syistä johtuneet virheet mahdollisimman pian.
Tilausten toimituskulut
- Toimituskulut on näkyvillä ostoskorissa ja kassalla.
- Toimituskulujen lisäksi hintaan ei lisätä muita kuluja.
- Toimituskulut sis. ALV 24%
Tilauksen maksaminen
Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Svea Payments Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Svea Payments Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy).
Maksutavat
Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Svea Payments Oy (tai aputoiminimemme Maksuturva Group Oy), joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.
Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, Mastercard ja Business Eurocard)
Maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay-maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Svea Payments Oy yhteistyössä Payment Highwayn ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Svea Payments Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highwayn toimesta.
Maksaminen Pivo-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).
Maksaminen Siirto-sovelluksella
Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.
WellO2- Lasku
Svea Bank tarjoaa sinulle helpon ja turvallisen tavan maksaa ostoksesi Laskulla.
Kun valitset maksutavaksi laskun, teemme luottotarkistuksen henkilötietojasi käyttäen. Rekisteriselosteemme löydät täältä. Ostajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Saat laskun antamaasi sähköpostiosoitteeseen tai postilla viralliseen kotiosoitteeseesi. Laskun maksuaika on aina vähintään 14 päivää. Viivästyskorko on korkolain mukainen laillinen viivästyskorko eli 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
Mikäli maksut jäävät maksamatta, etkä ole sopinut kanssamme maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain säädösten mukaisesti.
Voit jakaa laskun kätevästi pienempiin kuukausieriin
Ostoluotto on kertaluotto, jollavoit jakaa laskusi sinulle sopiviin kuukausieriin. Mikäli haluat maksaa laskusi pienemmissä erissä, sinun tulee tutustua laskun yhteydessä saamiisi Ostoluoton ehtoihin ja hyväksyä ne allekirjoituksellasi. Tämän jälkeen voit maksaa laskulta vähintään laskulla ilmoitetun minimierän. Voit maksaa Ostoluoton milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua etukäteen luoton ehtoihin täältä: Ostoluoton yleiset ehdot sekä Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
WellO2- Erämaksu
Erämaksu on kertaluotto, jolla voit maksaa ostoksesi valitsemallasi maksuajalla ja kiinteillä kuukausierillä. Kun valitset maksutavaksi erämaksun, teemme luottotarkistuksen henkilötietojasi käyttäen. Rekisteriselosteemme löydät täältä. Voit valita sinulle sopivimman maksuajan verkkokaupassa tarjotuista vaihtoehdoista.
Erämaksu tulee maksaa sovitussa maksuajassa. Tämä edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain eräpäivään mennessä. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.
Voit tutustua etukäteen erämaksuluoton ehtoihin täältä: Erämaksun yleiset ehdot sekä Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.
Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta https://www.kkv.fi/ tai luottosopimuksestamme.
Yhteystiedot:
Mikäli sinulla on kysymyksiä WellO2-Laskuun tai Erämaksuun liittyen, voit ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun 09 4242 3330 (ark. 8-17) tai asiakasinfo@svea.fi.
Svea Bank AB (publ), filial i Finland (3237195-7)
Mechelininkatu 1 a
00180 Helsinki
Tilausvahvistus
Kauppamme lähettää automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostitse onnistuneesta tilauksesta. Riippuen sähköpostistasi tilausvahvistukset voivat suodattua Roskaposti- tai SPAM-kansioon.
Toimitus
Käsittelemme ja pakkaamme tilauksesi aina mahdollisimman nopeasti. Toimitamme tilaukset saman päivän kuljetuksiin, mikäli ne ovat saapuneet klo 14 mennessä maanantaista perjantaihin.
Toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Jos tilattua tuotetta ei ole saatavilla virheellisestä varastosaldosta johtuen tai jostakin muusta syystä emme pysty sitä em. ajassa toimittamaan, otamme yhteyttä sähköpostilla ja sovimme myöhemmästä toimituksesta tai jo suoritetun maksun palauttamisesta. Tilaukset toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla.
Lähetyksen vastaanottaminen
Lähetyksen saavuttua tarkista lähetyksen sisältö huolellisesti aukaisemalla myös pakkauspaperit. Mahdollisissa pakkausvirhetapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säilytä paketti ja sen sisällä tulleet pakkauspaperit siihen asti kunnes asia on selvitetty.
Kadonneet lähetykset
Lähetystä on mahdollista seurata lähetystunnuksella PostNordin sivuilta osoitteessa https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/sahkoinen-asiointi/lahetysten-seuranta. Mikäli lähetystä tai saapumisilmoitusta ei ole saapunut viikon kuluessa lähettämisestä, on ota yhteyttä PostNordin asiakaspalveluun https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta.
Lähetyksen katoamisen syynä voi olla myös mm. lukitsematon postilaatikko, virheellinen osoite tai osoitteenmuutos. Asiakkaan vastuulla on hoitaa katoamistilanteessa lähetyksen selvittelytyö PostNordin kanssa, jonka jälkeen mahdollinen korvausvaade voidaan käsitellä.Mikäli kadonneeksi ilmoitettu lähetys saapuu kesken selvittelyprosessin, on asiakas velvollinen ilmoittamaan asiasta.
Rikkoontuneet lähetykset
Mikäli paketista näkee, että se on selvästi vaurioitunut kuljetuksen aikana (mm. näkyy vuotoa tai laatikko on rikki), tulee se jättää lunastamatta toimituksen yhteydessä. Mikäli vaurio havaitaan toimitusta noudettaessa tai tuotteista osa tai kaikki ovat vaurioituneet kuljetuksessa, ole yhteydessä PostNordin asiakaspalveluun jatkotoimenpiteitä varten https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta.
Jos tuote tuntuu olevan viallinen, lue ensin nämä ohjeet. Joskus vialta tuntuva asia voikin olla vain ohimenevä häiriö. Jos näistä ei ole apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tarkista, että tuote on varmasti koottu oikein ja että olet kytkenyt laitteen verkkopistokkeeseen kunnolla. Lue käyttöohjeet huolellisesti, sillä sieltä löydät kaikki tuotteen käyttöä koskevat ohjeet. Voit myös tutustua www.wello2.com sivustolla tuotteen oikeaan kokoamiseen ja käyttöön. Kytke laite vain maadoitettuun pistorasiaan.
Henkilökohtaisilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta hygieniasyistä. Vialliset tuotteet vaihdamme tietenkin uusiin. Mikäli jokin tuote on hajonnut kuljetuksessa, ota yhteyttä info@wello2.com.
Peruutukset ja palautukset
Mikäli haluat palauttaa tilaamasi lähetyksen tai osan tuotteista, ole hyvä, ja ota aina ensin yhteyttä sähköpostitse (info@wello2.com). Veloitamme palautuksesta lähetys-, pakkaus- ja käsittelykulut 10 €. Palautuskulut eivät koske tuotteen vaihtoa tai reklamaatiota.
Kun vastaanotat tilauksen, tarkasta ensin, että lähetys sisältää mukana olevan kuitin mainitsemat tuotteet ja kappalemäärät. Ota tuotteet käyttöön vasta, kun olet tarkastanut tilauksen! Jos lähetyksessä on vääriä tai ylimääräisiä tuotteita, älä avaa tai käytä niitä. Ilmoita poikkeamista meille heti. Emme voi hyvittää palautuskelvottomien tuotteiden hintaa. Käsittelemme palautuksia kerran viikossa. Palautettavien tuotteiden hinta hyvitetään käsittelyn jälkeen.
Avaamattomilla ja käyttämättömillä tuotteilla on Kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus vastaanotto- / noutohetkestä alkaen. Palautusoikeutta ei ole tuotteiden luonteen (hygieniatuote) vuoksi avatuilla tai muuten myyntikelvottomilla tai käytetyillä tuotteilla. Voit palauttaa käyttämättömän ja avaamattoman tuotteen alkuperäisessä paketissa hyvin pakattuna. Liitä mukaan kopio kuitista / lähetteestä sekä oheinen palautuslomake täytettynä.
- Täytä palautuslomake ja palauta huolellisesti pakatut tuotteet 14 päivän sisällä noudosta. Palautuslomake (Avautuu uuteen ikkunaan, tulosta ja täytä.) Lomakkeen avaamiseen tarvitset Adobe Acrobat ohjelman, jonka voit ladata osoitteesta https://get.adobe.com/fi/reader/ Jos et pysty tulostamaan lomaketta, kirjoita seuraavat tiedot paperille: tilaajan nimi, osoite ja yhteystiedot, tilausnumero, tilinumero ja syy palautukseen.
- Toimita paketti ilmaiseksi Postin tai Matkahuollon kautta. WellO2 Oy:llä on asiakaspalautussopimus Postin ja Matkahuollon kanssa. Ilmoitat vain Postissa tai Matkahuollossa palautuslomakkeessa ilmoitetun asiakaspalautusnumeron ja asia on sillä selvä.
Postin logistiikkatunnus: 646875
Matkahuollon palautustunnus: 9525996
Tarkistettuamme tuotteet palautamme tuotteista maksetut rahat takaisin palauttajan palautuslomakkeessa ilmoittamalle tilille. Palautukset käsitellään kerran viikossa. Svea rahoituksen maksutavalla tehdyistä tilauksista hyvitämme palautetun tuotteen Svea rahoituksen kautta.
Mikäli asiakas ei nouda lähetystä ajallaan tai mikäli asiakas on kirjoittanut osoitetietonsa väärin tai puutteellisesti ja lähetys palautuu meille, perimme palautunen lähetyksen lunastamisesta ja lähetyksen uudelleenlähettämisestä koituvat kulut. Mikäli asiakas peruu palautuneen tilauksen, vähennämme lunastus- ja lähetyskulut palautettavasta summasta.
Vastuukysymykset
Lue käyttöohjeet huolellisesti ja jos sinulla on jokin käyttöohjeissa mainittu vasta-aihe tai olet epävarma terveydentilastasi, kehotamme kääntymään lääkärin puoleen ennen laitteen käyttöä. Emme vastaa tuotteiden väärinkäytöstä aiheutuvista vahingoista. Kun ostat tuotteen, vastuu tuotteen oikeasta käytöstä ja sopivuudesta siirtyy sinulle.
Tuotteiden ulkoasu saattaa muuttua ja olla eri kuin mitä internetsivuillamme. Se ei kuitenkaan vaikuta tuotteen toimivuuteen. Otamme yhteyttä aina etukäteen, mikäli tuotteen tuotetiedot ovat muuttuneet
Tilaa uutiskirjeemme
Saat ensimmäisenä tiedon uusista tuotteistamme ja erikoistarjouksista!